2014
![]() ![]() |
Új ízzel, valamint új kiszereléssel bővült a SIÓ Frissen Préselt termékcsalád! A hazai ízek mellett izgalmas fúzióként megjelent az egzotikus Alma-Mangó-Maracuja, valamint további újdonság még a piacon is egyedállónak számító álló tasakos gualapack csomagolás. |
![]() |
Ebben az évben megújult a VITATIGRIS is! Mindegyik termék új csomagolásban kapható. SIÓ VITATIGRIS Rostos Gyümölcs- Mixszel bővült a szívószálas Vitatigris termékek köre. |
![]() |
A Granini márka visszatérése Magyarországra 0,33l és 1l PET kiszerelésben. |
2013
![]() |
Bevezetésre kerültek az új SIÓ Reggeli vegyes-gyümölcsös ízek: |
![]() |
|
2012
![]() |
A SIÓ Frissen Préselt termékcsalád bővülése. |
2011
![]() |
A SIÓ márka újrapozícionálása. Megújul a SIÓ teljes csomagolása, valamint bevezetésre kerülnek a SIÓ Limonádék. |
2010
![]() |
Bemutatkozott a SIÓ Gyümölcs Szörp. 2 új íz a SIÓ Prémium termékcsaládban: Kajszibarack nektár (40%), és szűrt Almalé (100%)
|
2009
![]() ![]() ![]() |
Mérföldkő a SIÓ életében! A SIÓ Prémium termékek aszeptikus PET palackban augusztustól. Az innováció valóban szembetűnő változás eredményez, minden vásárló láthatja: a GYÜMÖLCS LEGJAVÁT ADJUK.
|
2008
![]() |
ÚJ TERMÉKKATEGÓRIA! A SIÓ bemutatja a VitaTigris Gyümölcspürét Ilyen termék nem létezett eddig a piacon, EHETŐ, 100% gyümölcstartalom, hozzáadott cukor- és tartósítószer mentes. A gyerekek kalandos formában ismerhetik meg, hogy ami egészséges az lehet finom is. |
2007
![]() |
30 éves a SIÓ! |
2006
![]() |
Új ízzel bővült a SIÓ VitaTigris család: a SIÓ VitaTigris Zöld alma-kivi ízben. Hohes C Mild Juice Narancs 0,2 literes kartonos kiszerelésben. Bemutatkozott a SIÓ Feketeribizli, 1,5 literes kartonos, a SIÓ Drinx Lime-lemon 0,5 literes PET palackos kiszerelésben. A granini Vérnarancs változattal bővült, megújult a csomagolás arculata. A hohes C választéka két új ízzel bővült: áprilistól a piros, finom és egészséges új hohes C Red Multivitamin, júliustól a nagy érdeklődésre számot tartó hohes C Ananász-Acerola gyümölcslé kapható 1 literes kartonos kiszerelésben. |
A SIÓ teljes választéka új, vonzó 1 literes kartonos csomagolásban, megújult arculattal képviseli Magyarország legrégebbi, kedvenc gyümölcslémárkája méltán népszerű értékeit. Az év szakmai díjakban sem szűkölködött: a hohes C Mild Juice Narancs Sikertermék Díjat, a SIÓ Go-Pack csomagolása a Sial D'Or csomagolási versenyén második díjat kapott. |
2005
Megjelent a SIÓ Drinx Multivitamin.
Valódi innováció a csomagolásban: a gyümölcsléipar legújabb csomagolási trendjeinek megfelelő Guala-Pack csomagolás bevezetése az aktív életmódot kedvelők számára. A közönség mellett a szakma is díjazta az újítást: a SIÓ Go-Pack elnyerte ősszel a Hungaropack díját.
Bemutatkoztak a SIÓ Könnyű és Zamatos termékek, különlegességük, hogy alacsony energiatartalmukkal – amely a Norbi Update rendszer 1-es kódjának is megfelel – lehetővé teszik a SIÓ márkánál megszokott zamatos ízű gyümölcslé fogyasztását akár nagyobb mennyiségben is az elhízás veszélye nélkül.
2004
![]() |
A hohes C 2004-es újdonsága a Mild Juice termékcsalád, amelyek természetes módon alacsony savtartalmú gyümölcsökből készülnek, így a hagyományos narancslé tartalmú gyümölcsleveknél kevesebb savat tartalmaznak. Különösen könnyűek, nem okoznak gyomorégést, így fogyasztásuk bátran ajánlhatóak a savra érzékenyebb gyomrúak számára is. Érezhetően lágyabb ízük a természetes módon savban szegény narancsfajtáknak köszönhető. Az új Mild Juice gyümölcslé a Narancs mellett Pink Grapefruit ízben is kapható, amely a grapefruit jellegzetes ízvilágát megőrizve rendkívül lágy hatást kelt. Újra bevezetése során mind megjelenés, mind választék tekintetében megújult a prémium gyümölcslevek körébe tartozó granini. Az új csomagolás praktikusabb és vonzóbb megjelenésű, mint az elődje, a választék pedig 2004-ben két új ízzel is gazdagodott. A 2004-es Év Íze, a granini Eper Koktél, a friss eper ízével csábít. Az új granini Alma pedig 100%-os gyümölcstartalmával kényezteti a fogyasztókat. |
2003
A hohes C egyedülálló gyümölcslével bővítette választékát, a Mineral Aktivval. A jótékony vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag gyümölcslé jelentősen hozzájárul a jó közérzethez és a kiegyensúlyozott táplálkozáshoz, valamint javítja a szellemi és fizikai aktivitásunkat.
A SIÓ Drinx szomjoltó italok 0,5 literes palackban váltak közkedveltté a fogyasztók körében. A családi, illetve az otthoni fogyasztásra gondolva, a SIÓ 2003 nyarától nagyobb, 1,5 literes kiszerelésben is kínálja a rendkívül sikeres meggy és egzotikus ízeket.
2002
A SIÓ termékválasztéka elsősorban a fiatalok érdeklődésére számot tartó új változattal bővült. A műanyag palackos gyümölcslé, a SIÓ Drinx a felfrissülés új, praktikus formáját kínálja négy fantasztikusan izgalmas ízben, hogy bárhol és bármikor élvezhessük a friss gyümölcsök zamatát.
A granini bevezette legújabb, izgalmas ízkombinációját, a narancs-maracuját. A granini narancs gyümölcstartalma 60%-ról 100%-ra emelkedett. Az üveges kiszerelésű granini termékek ízválasztéka nyolcra bővült.
Bevezetésre került a hohes C ACE vitaminokat tartalmazó, vegyes gyümölcs- és sárgarépalé változata Reggeli Juice néven.
2001
![]() |
A SIÓ gyümölcslevek megújulva, nagyobb gyümölcstartalommal, szebb csomagolásban kerülnek a fogyasztókhoz. A SIÓ gondol a gyerekekre is: a 7 vitamint tartalmazó SIÓ VitaTigris nemcsak egészséges, hanem nagyon finom, kétféle ízben 0,2 literes csomagolásban kapható. A SIÓ régi, híres termékét a rostos meggyet újra bevezettük. |
1998
![]() |
A granini és a FruchtTiger piaci bevezetése. Sikeres hohes C termékvonal bővítés: a narancs-kálcium és a rostos alma bevezetése. |
1996
A SIÓ 100%-os narancslé és narancsital a kereskedelem szerint az év legsikeresebb új üdítőitala.
1993
![]() |
Az ECKES AG, Európa vezető gyümölcslégyártója megvásárolta a SIÓ-Nektár Kft-t. Megalakult a SIÓ-ECKES Kft. A hohes C piaci bevezetése |
1991
A SIÓ-Nektár Kft. megalapítása. Ekkor a forgalom már elérte az évi tízmillió litert.
1987
![]() |
Átállás az 1 literes, később a 0,2 literes, kartondobozos aszeptikus, tartósítószer-mentes gyümölcslétöltésre. |
1977
![]() |
Történelmi év: ekkor jelent meg a magyar piacon 0,2 literes alumíniumtasakban az első SIÓ-generáció. A magyar fogyasztók körében mind a mai napig népszerű őszibarack és kajszibarack ízekben kapható gyümölcslevekből mintegy kétmillió tasak került a piacra évente. Később bővült az ízválaszték: piacra került a meggy-, szőlő-, alma-, körte- és birsnektár, illetve a paradicsomlé. A hetvenes évek végére már közel tízmillió darabot értékesítettünk évente. A nyolcvanas években 0,33 és 0,7 literes üvegekbe is töltöttük a SIÓ nektárt. |