A gyümölcs legjavát adjuk az egészséges és élvezetes élethez.

 

2014

Új ízzel, valamint új kiszereléssel bővült a SIÓ Frissen Préselt termékcsalád! A hazai ízek mellett izgalmas fúzióként megjelent az egzotikus Alma-Mangó-Maracuja, valamint további újdonság még a piacon is egyedállónak számító álló tasakos gualapack csomagolás.

 

Ebben az évben megújult a VITATIGRIS is! Mindegyik termék új csomagolásban kapható. SIÓ VITATIGRIS Rostos Gyümölcs- Mixszel bővült a szívószálas Vitatigris termékek köre.

 

A Granini márka visszatérése Magyarországra 0,33l és 1l PET kiszerelésben.

 

2013

Bevezetésre kerültek az új SIÓ Reggeli vegyes-gyümölcsös ízek:
SIÓ Őszibarack-Narancs, SIÓ Meggy-Szilva-Alma és SIÓ Multivitamin.


A Hohes C termékcsalád megújulása,
a Hohes C Plus termékek bevezetése.

2012

A SIÓ Frissen Préselt termékcsalád bővülése.
A SIÓ elnyeri az év Ügyfele díjat az Arany Penge díjátadáson!

2011

A SIÓ márka újrapozícionálása. Megújul a SIÓ teljes csomagolása, valamint bevezetésre kerülnek a SIÓ Limonádék.
Elindul a később Arany Penge, valamint Arany Effie díjakkal elismert SIÓ Mindenünk a Gyümölcs kampány.

2010

Bemutatkozott a SIÓ Gyümölcs Szörp.
Kettős siker a Sikertermék Díjon: SIÓ Prémium Őszibarack nektár arany- és Narancs juice ezüst fokozat.
Kettős siker a Sial D’Or hazai fordulóján: SIÓ Prémium PET gyümölcslevek és SIÓ VitaTigris Gyümölcspüré

2 új íz a SIÓ Prémium termékcsaládban: Kajszibarack nektár (40%), és szűrt Almalé (100%)

2009










Mérföldkő a SIÓ életében! A SIÓ Prémium termékek aszeptikus PET palackban augusztustól. Az innováció valóban szembetűnő változás eredményez, minden vásárló láthatja: a GYÜMÖLCS LEGJAVÁT ADJUK.

 



A SIÓ VitaTigris a Gondolkodj Egészségesen! Programmal karöltve kezdte meg az óvodás korúak egészséges életmódra nevelését a Gyümölcskaland fejlesztőjátékkal.



A SIÓ fresh&fruit megújult ízekben kapható 1,5 és 0,5 literes aszeptikus PET palackokban.


A hohes C Mild Multivitamin a kereskedők véleménye alapján elnyerte a Sikertermék-díj ezüst fokozatát.

Köszönjük, SIÓ! Iskolatáska Program az iskolák pedagógusaival, nebulókkal és családjaikkal.

2008

ÚJ TERMÉKKATEGÓRIA! A SIÓ bemutatja a VitaTigris Gyümölcspürét Ilyen termék nem létezett eddig a piacon, EHETŐ, 100% gyümölcstartalom, hozzáadott cukor- és tartósítószer mentes. A gyerekek kalandos formában ismerhetik meg, hogy ami egészséges az lehet finom is.
SIÓ Prémium Vilmoskörte Nektár 50% gyümölcstartalommal, áprilistól a polcokon.
SIÓ fresh&fruit megnyerte a Sial D'Or termékverseny magyarországi fordulóját, és képviseli hazánkat a Világkiállításon, Shanghaiban.
Csomagolási innovációk: ÚJ KUPAK a SIÓ és hohes C 1 literes termékeken, az egyszerűbb és biztonságosabb doboznyitásért.
„Köszönjük, SIÓ!" Iskolatáska Program elindítása a szociálisan rászoruló gyermekek közvetlen támogatásáért.

2007

30 éves a SIÓ!
Ezért az egész évet ennek a jubileumnak a jegyében különböző aktivitások jellemezték: vetélkedő középiskolásoknak; pályázat kisfilmeseknek. Megválasztották a SIÓ Miss Balaton 30 győztesét.
Tavasszal bemutatkozott a SIÓ Prémium termékcsalád. Nyáron debütált a SIÓ fresh&fruit
Novemberben az Ananász-Acerola ízű hohes C Sikertermék Díjat nyert.
A SIÓ-ECKES továbbra is támogatta a Heim Pál Gyermekkórházat, valamint számos hazai eseményt.

2006

Új ízzel bővült a SIÓ VitaTigris család: a SIÓ VitaTigris Zöld alma-kivi ízben.
Hohes C Mild Juice Narancs 0,2 literes kartonos kiszerelésben.
Bemutatkozott a SIÓ Feketeribizli, 1,5 literes kartonos, a SIÓ Drinx Lime-lemon 0,5 literes PET palackos kiszerelésben.
A granini Vérnarancs változattal bővült, megújult a csomagolás arculata.
A hohes C választéka két új ízzel bővült: áprilistól a piros, finom és egészséges új hohes C Red Multivitamin, júliustól a nagy érdeklődésre számot tartó hohes C Ananász-Acerola gyümölcslé kapható 1 literes kartonos kiszerelésben.
A SIÓ teljes választéka új, vonzó 1 literes kartonos csomagolásban, megújult arculattal képviseli Magyarország legrégebbi, kedvenc gyümölcslémárkája méltán népszerű értékeit.
Az év szakmai díjakban sem szűkölködött: a hohes C Mild Juice Narancs Sikertermék Díjat, a SIÓ Go-Pack csomagolása a Sial D'Or csomagolási versenyén második díjat kapott.

2005

Megjelent a SIÓ Drinx Multivitamin.
Valódi innováció a csomagolásban: a gyümölcsléipar legújabb csomagolási trendjeinek megfelelő Guala-Pack csomagolás bevezetése az aktív életmódot kedvelők számára. A közönség mellett a szakma is díjazta az újítást: a SIÓ Go-Pack elnyerte ősszel a Hungaropack díját.
Bemutatkoztak a SIÓ Könnyű és Zamatos termékek, különlegességük, hogy alacsony energiatartalmukkal – amely a Norbi Update rendszer 1-es kódjának is megfelel – lehetővé teszik a SIÓ márkánál megszokott zamatos ízű gyümölcslé fogyasztását akár nagyobb mennyiségben is az elhízás veszélye nélkül.

2004

A hohes C 2004-es újdonsága a Mild Juice termékcsalád, amelyek természetes módon alacsony savtartalmú gyümölcsökből készülnek, így a hagyományos narancslé tartalmú gyümölcsleveknél kevesebb savat tartalmaznak. Különösen könnyűek, nem okoznak gyomorégést, így fogyasztásuk bátran ajánlhatóak a savra érzékenyebb gyomrúak számára is. Érezhetően lágyabb ízük a természetes módon savban szegény narancsfajtáknak köszönhető. Az új Mild Juice gyümölcslé a Narancs mellett Pink Grapefruit ízben is kapható, amely a grapefruit jellegzetes ízvilágát megőrizve rendkívül lágy hatást kelt.
Újra bevezetése során mind megjelenés, mind választék tekintetében megújult a prémium gyümölcslevek körébe tartozó granini. Az új csomagolás praktikusabb és vonzóbb megjelenésű, mint az elődje, a választék pedig 2004-ben két új ízzel is gazdagodott. A 2004-es Év Íze, a granini Eper Koktél, a friss eper ízével csábít. Az új granini Alma pedig 100%-os gyümölcstartalmával kényezteti a fogyasztókat.

2003

A hohes C egyedülálló gyümölcslével bővítette választékát, a Mineral Aktivval. A jótékony vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag gyümölcslé jelentősen hozzájárul a jó közérzethez és a kiegyensúlyozott táplálkozáshoz, valamint javítja a szellemi és fizikai aktivitásunkat.
A SIÓ Drinx szomjoltó italok 0,5 literes palackban váltak közkedveltté a fogyasztók körében. A családi, illetve az otthoni fogyasztásra gondolva, a SIÓ 2003 nyarától nagyobb, 1,5 literes kiszerelésben is kínálja a rendkívül sikeres meggy és egzotikus ízeket.

2002

A SIÓ termékválasztéka elsősorban a fiatalok érdeklődésére számot tartó új változattal bővült. A műanyag palackos gyümölcslé, a SIÓ Drinx a felfrissülés új, praktikus formáját kínálja négy fantasztikusan izgalmas ízben, hogy bárhol és bármikor élvezhessük a friss gyümölcsök zamatát.
A granini bevezette legújabb, izgalmas ízkombinációját, a narancs-maracuját. A granini narancs gyümölcstartalma 60%-ról 100%-ra emelkedett. Az üveges kiszerelésű granini termékek ízválasztéka nyolcra bővült.
Bevezetésre került a hohes C ACE vitaminokat tartalmazó, vegyes gyümölcs- és sárgarépalé változata Reggeli Juice néven.

2001

A SIÓ gyümölcslevek megújulva, nagyobb gyümölcstartalommal, szebb csomagolásban kerülnek a fogyasztókhoz. A SIÓ gondol a gyerekekre is: a 7 vitamint tartalmazó SIÓ VitaTigris nemcsak egészséges, hanem nagyon finom, kétféle ízben 0,2 literes csomagolásban kapható. A SIÓ régi, híres termékét a rostos meggyet újra bevezettük.

1998

A granini és a FruchtTiger piaci bevezetése. Sikeres hohes C termékvonal bővítés: a narancs-kálcium és a rostos alma bevezetése.

1996

A SIÓ 100%-os narancslé és narancsital a kereskedelem szerint az év legsikeresebb új üdítőitala.

1993

Az ECKES AG, Európa vezető gyümölcslégyártója megvásárolta a SIÓ-Nektár Kft-t. Megalakult a SIÓ-ECKES Kft. A hohes C piaci bevezetése

1991

A SIÓ-Nektár Kft. megalapítása. Ekkor a forgalom már elérte az évi tízmillió litert.

1987

Átállás az 1 literes, később a 0,2 literes, kartondobozos aszeptikus, tartósítószer-mentes gyümölcslétöltésre.

1977

Történelmi év: ekkor jelent meg a magyar piacon 0,2 literes alumíniumtasakban az első SIÓ-generáció. A magyar fogyasztók körében mind a mai napig népszerű őszibarack és kajszibarack ízekben kapható gyümölcslevekből mintegy kétmillió tasak került a piacra évente. Később bővült az ízválaszték: piacra került a meggy-, szőlő-, alma-, körte- és birsnektár, illetve a paradicsomlé. A hetvenes évek végére már közel tízmillió darabot értékesítettünk évente. A nyolcvanas években 0,33 és 0,7 literes üvegekbe is töltöttük a SIÓ nektárt.